joi, 15 mai 2008

Marea sufera !

- Te indepartezi azi, stiu, esti suparata…ma pedepsesti pentru ruperea legamantului nostru : ”incrancenata dorinta de retragere, incrancenata nevoie de...netacere in fata ardorii tacerilor noastre...”. Da, am tradat, dar nu credeam ca tu, o Mare...atat de mare, vei suferi...
Aud cum imi spui chiar acum ca maine vei desfrana furios de stancile digului din mine valuri dionisiace, ca Apolo al nostru va fi tras in vartejul extatic al curentilor tai nemilosi si dus intr-un larg nedeslusit…
Iarta-ma ! Nu-mi puteam imagina ca si Marea sufera...nu-mi imaginam ca tot ce e liber ar putea cunoaste vreodata suferinta...

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu cred ca doar liber simtindu-te poti avea acces la...profunzimea suferintei. cum era, "liber sa sufar", nu? cel putin tu, tu te-ai cunoscut sau recunoscut vreodata in afara suferintei?

LadyL spunea...

tocmai, pe mine marea m-a pedepsit cu aflarea "rationamentului" contrar: "sufar, deci sunt libera" si cred intr-adevar ca starea autentica de suferinta este ultimatumul fiintei dat siesi pentru a avea "acces" la propriile teritorii nescormonite pana atunci de iluzia starilor apolinice...