miercuri, 30 aprilie 2008

It's all in your mind


Bird: Maybe we should just jump

Lady: What if we fall from the bridge and then nobody can catch us

Bird: I don't know let's just see what happens

Lady: Okay

Bird: Come with me

Lady: Shall we do it together

Bird: Yeah

Lady & Bird: 1 2 3....Aaaaaaah

Bird: Lady?

Lady: Yes Bird

Bird: It's cold

Lady: I know

Lady: Bird...I cannot see a thing

Bird: It's all in your mind...


(Un urlet sfasietor ce s-ar dori dezmortitorul tuturor timpanelor autiste de pe fata pamantului !)

only Nana, but never Mama...

9 comentarii:

Anonim spunea...

e trist...mult prea trist! trebuie sa iesi de acolo!

LadyL spunea...

e o opinie de valoare sau o opinie...morala?

Anonim spunea...

e opinia unui om pentru care tristetea este doar o optiune...

LadyL spunea...

atunci esti doar un norocos! si te urasc...

Anonim spunea...

ma urasti doar pentru ca eu refuz ceea ce tu nu refuzi?

LadyL spunea...

uite, sa zicem ca ma joc: daca eu m-am nascut...trista si tu nu, care ar fi vina mea sau...care ar fi meritul tau?

Anonim spunea...

Nu esti "vinovata" ! Nu sunt "merituos"! Mi-as dori doar sa fim…la un moment dat…

LadyL spunea...

"it's all in your mind..."

Anonim spunea...

I know