miercuri, 26 martie 2008

Rivalul toreador

Ah, da! Apari! Uleiul foilor de dafin sfaraie pe tampla osandita la Cunoastere! Ah, iveste pe malul nostru ilustratiunea-ti, Tu, tribun al paraplegiei putintelor noastre, decanteaza-ne infirmitatile si izgoneste-ne din ignorabimus! Inghite-ne !!!!
…ecourile afrodisiace ale tribunelor apropie clocotirea homerica de sine. Certitudio certitudinis! Paroxismul trepidat doar prin neodihna perversa a aclamatorilor.

Ai ales locul. Cavalereste! Tu sus, excitat letal de veninul suierat prin beregate flamande de absolut, eu, toreadorul din arena, care trebuie sa fixeze privirea taurului. O ultima trecere printre cioturi de serpi, in galopul absolutului a priori, al absolut nimicului a posteriori.

Ai fi avut-o ca pe un glas. Singurul care dadea cu pietre. Dar ai clipit in clipita in care rosul reflectat pe retina taurului ti s-ar fi intors pe cortex. Ai avut o carenta de fier si ti-ai infipt coltii pe langa halca de suflet.

Inghiti prea…Tot! Nu te-ai temut ca-ti ramane zidul chinezesc in gat si “ai scuipat-o afara din greseala”, ca doar trebuia sa-ti eliberezi caile aeriene!

Uite, tu ai ales locul. Eu am armele si timpul. Prea bine !

Arma mea e aceeasi dintotdeauna : visul ! Visul ca o smulg acum din caruselul halucinogen al senzatiilor prezervate in formol. Dupa care “nu ma mai zbat asa”! O prind de mana si o duc departe, atat de departe de baobabul in care ai crescut pana dincolo de cer. Eu nu-i promit decat s-o dau in leagan si sa-i pazesc nisipul ud din castel de pasii vreunui dinozaur care, cine stie, poate reaparea! A! Si inca ceva: ii promit sa-i arat in fiecare dimineata cum soarele isi misca delicat falusul de la stanga la dreapta. Si apoi cum se masturbeaza la nadir. Atat…

Nu-ti voi lua tot din ea! Iti las colectia de solzi din acvarii si fluturii tintuiti in gamaliile mortii pe peretele insectarului vagin! Iti iau insa Uterul ei in care voi incolti iarba cruda tocmai buna pentru arena in care ea va fi taurul, iar eu toreadorul!

Am scos arma pe masa, mai ramane de stabilit timpul. Timpul? Vom continua duelul intr-o alta reprezentare, intr-o viata in care eu ma voi reincarna tot toreador, iar tu te vei reincarna ea…

Pana atunci, ma grabesc, trebuie sa fug, sa fug in arena, sa fug dupa ea...

Niciun comentariu: