sâmbătă, 29 martie 2008

A Flor que És

"A flor que és, não a que dás, eu quero.
Porque me negas o que te não peço.
Tempo há para negares
Depois de teres dado.
Flor, sê-me flor! Se te colher avaro
A mão da infausta esfinge, tu perere
Sombra errarás absurda,
Buscando o que não deste.


Floarea ce esti tu, nu floarea pe care o daruiesti, mi-o doresc.
Fiindca-mi refuzi ceea ce eu nu-ti cer.
Vei avea vreme sa refuzi
Dupa ce vei fi dat-o.
Floare, fi-mi asadar ! De te culege avara
Mana nefastului sfinx, tu, perena
Umbra, vei rataci absurda
Cautand ceea ce nu ai dat. »

16-10-1914

Odes e outros poemas
Fernando Pessoa (Ricardo Reis)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoasa poezia! Sper sa nu supar pe nimeni insa cu aceasta parodie...:(

Portofel ce esti tu, nu pe tine doar ca ambalaj eu te doresc...
Fiindca e ceva...aproape nefiresc...
Pe tine te mai pot avea
Dar continutul tau...mai va candva...
Arata-te asadar!Tu continutule,
Voi actelor perene,
Ce ne creati mereu probleme!
Si nu ma mai lasati sa ratacesc!
Of, tare greu acum e sa va regasesc...

Anonim spunea...

un comentariu absolut nepotrivit!

LadyL spunea...

ei, de cand imi doream sa-mi fure cineva identitatea stocata in litere...intr-un portofel!

@anomin: nu e nepotrivit comentariul, ci provine din partea celui care mi-a furat portofelul cu toate actele:)

Anonim spunea...

E cateodata atat de potrivit sa fii nepotrivit, la momentul potrivit,intr-un loc atat de sensibil...

@LadyL: recunosc...pentru ambalaj am facut-o...
@anonim: astept cu interes un comentariu potrivit din partea ta

Anonim spunea...

@yo: poate vei avea candva "ambalajul" pe care cu totii vi-l doriti...eu voi ramane insa cu "identitatea stocata in litere...", asa cum spune ea...

e suficient de potrivit comentariul?